AHHHHHH!

Min data är trasig!!!! Fläkten går igång med skärmen är helt svart! Någon som kan nåt om datorer? Måste lämna in den tror jag och tar jätte lång tid på lagning :( Tyvärr betyder det att det kommer ta längre innan jag kommer få in bilderna i datan från London..jävla data! Hoppas vrkligen inte bloggen blir lidande men ska försöka sno den stationära datan ibland så jag kan slänga in ett inlägg :) Synd att datan skulle gå sönder men finns tyvärr inte mycket att göra. Nej men nu blev dte ett kort inlägg för ska glo på efterlyst men kommer skriva mer imorgon lovar!

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu är vi hemma i tråkiga sverige igen.synd att din dator gått sönder hade gärna sett lite fina bilder från vår resa.Jag hade inget kort på mig själv i London så om du har ett så kanske du kan mejla det till min e post?Saknar dig Munk:)





Kram Lisa!



2009-04-23 @ 10:35:49
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback