Dåålig upptadering!

FÖÖRLÅT! Jätte dålig uppdatatering. Har haft fullt upp. Har varit med kompisar nästan bara och har inte hunnit uppdatera! Men nus ka jag göra det vaknade klockan halv 9 idag men sov en ½ timme till var ganska trött då jag o Sandra låg och pratade till 1 tror jag xD Men sen gick jag med Sandra en bit och gick till centralstationen och träffade Martina <3 Bara för att hon var så gullig och tränade mig i hoppning! <33 Var verkligen super kul började med en bruten linje och det gick inte jätte bra men gick bättre och bättre och sedan hoppade vi en kombintation :) Och avslutade med en oxer och jag har en DUM vana att nästan slänga mig fram (fast hällre det än att dra hästen i munnen) Bra att ge mycket eftergift :) Och Palle tycker iaf det är jätte roligt! Och sedan gick vi från stallet till bälinge bussen...sista gången jag gjorde det! Var juh jätte långt! Och sedan fick vi vänta 20 min på bussen. Men sedan hoppade jag av vid torbjörns torg och träffa Sandra <3 Sedan gick vi tsm hem till mig och jag åt och duschade och sedan gick vi ut :) Sedan gick vi hem till henne och åt pitzza mums! Och sedan gick vi ut en sväng igen. Men Sandra skulle vara hem vid 9 så var inte hemma så sent men var faktiskt skönt att bara slappa lite hemma med :) Men annars sitter jag och kollar på tv nu och imorgon ska jag, Mickis och Andrea ut med Ragge och gå :)<3 Sedan ska jag träffa Sandra tror jag :)<3  Neeej nu vill jag ha en kamera så jag kan fota massor! Jag älskar att fota! Och våran dumma digitalkamera har gått sönder..vore så härligt att kunna fota lite vår bilder. Men ska fortsätta spara och till slut får jag väll en kamera om jag sparar flitigt. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge! Men ni får ha det så bra!


Kram Ingrid


Bild från idag


Kommentarer
Postat av: Andrea

ingrid looks like my barbie doll<33

2009-04-09 @ 22:30:57
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mamma skicka efter den på internet. Jag är nog med Birgitta på jobbet i ställrt.



Glad påsk!



Lisa:)



2009-04-10 @ 08:06:52
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback