Förlåt!

Jätte dålig uppdatering igår vet! Men den här datan krånglar hela tiden och stängs av, så är så jobbigt så fort man ska göra något! Usch..annars ska jag åka till stallet vid 16.15 för vi har kvällsfodringen ikväll och Nettan sms:a mig igår och sa att Palle såg aningen halt/stel ut så ska bara skritta honom tror jag och verkligen hålla koll på att det inte blit värre. Är ju lätt hänt attt dom snubblar i hagen eller dylikt. Hör musik i bakrunden nu har lite hjärnsläp så kommer inte ihåg vad han heter som sjunger men låten heter iaf hurtful :) Nej men nu måste jag göra mig lite iordning.
Vad ska ni göra idag? :)

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Ingrid!



Hoppas att Palle inte är halt! Jag gör "ingenting" som vanligt :). Ska göra lite Tacos sen tills Lisa och Adam kommer hem dom är hos Micke idag. Vi hade ju storfrämmande i helgen av mormor, Mackan och Kurt det var jättetrevligt. Anton hälsar och tackar för presenten som han fick av er, hälsa det till mamma o pappa med.

Vilken sommar vi haft denna helg, det lär väl inte hålla i sig men hoppas kan man ju....



Kram Carina

2009-04-26 @ 12:13:05
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Andrea

hoppas den funkar snart! kram<3

2009-04-26 @ 14:54:02
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback