Förlåt!

Hallo sötnöt! Vet dålig upptadering men har varit i skolan heeeela dagen och sen åkte jag till stallet :) Skolan hände väll inget spc. tråkit som vanligt xD Förutom att "vissa" personer satt och reta mig på mentorstiden..vi nämner inga namn ;) Men annars har det en helt vanlig tråk tis. Är lite sur för kan inte springa på gympan för har så himla ont i knät! Var svullet igår och idag, inte kul! Men är väll bara att bita ihop antar jag. Men har lindat det men var en så dålig linda så pappa skulle ta hem någon från jobbet tror jag hoppas det hjälper lite mer då! Men oj vad jag längtar till London nu! Ska bli super roligt! Hoppas det är bra väder bara ;) Jag ska shoppa! Jag älskar att shoppa! :D Fresten hoppade med Palle idag han är väldigt pigg men gick jätte bra på slutet och då sluta vi! Man ska alltid sluta när det går som bäst :) Annars om man river kanske hästen får dåligt självförtroende :) Just nu sitter jag och klor på the mentalist där är riktigt bra! Nej men nu är det reklam och jag ska göra lite te :)

Kommentarer
Postat av: Mygga

hoppade du idag igen ? :o

2009-04-14 @ 22:05:52
URL: http://myggaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback