Frågor!

Här kommer svaren på frågorna ska svara så gott jag kan! :)

1.Hur skulle du beskriva dig med tre ord?

Glad, rolig och lite blyg! :)

2.Villken skola går du i?
Villket datum fyller du år?
Har du några syskon?
Vem är din bästa vän?
vem vet mest om dig ?
Är du singel?
Sminkar du dig?
Vem gillar du?
Är du en äkta blondin?

1. Jag går på heidenstamskolan
2. Jag fyller den 16 april :)
3. Nej, jag har inga syskon
4. Svår fråga men är viktigare att ha bra vänner!
5. Mina närmaste vänner!
6. Japp ;)
7. Klart jag gör ;)
8. Dom som gillar mig gillar jag :)
9. Japp, det är jag :)

Vart rider du?
Har du egen häst?
Vad rider du för sorts häst?
Villken ridskola gick du på?

1. Jag rider på min delfoder häst :)
2. Nej, har inte tid men är delfodervärd
3. Ett varmblod, gammal travare
4. Jag red på UPK (Uppsala Ponnyklubb) i ca 6½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback