Fre. 24/4-09

Dagen började med skola som vanligt..trist! Var svenska och sen fika :) Sedan NO och vi höll på med massa labbar och kolla om ämnen är var basiska eller sura tråkit! Sen var det lunch blev nån grönsaks gryta, helt okej! Sen var det matte och det segade som vanligt och sedan so då det var prov gick väll sådär :) Men sen var det spanska och jag fattar inget om vad Irma babblar om..och sedan sluta vi och jag gick hem och bytte kläder, var så varmt! Och gick och mötte Sandra vid mosken och sedan kom Patrik och Johan och vi gick upp till gränby och när vi kom till 4-h kom jag på att jag glömt plånboken hemma mitt smarta fn xD Och ringde mamma och sa att hon skulle möta mig med Ragge och lämna plånboken till mig :) Så då fick jag den iallafall, men sen gick Johan hem och jag Sandra och Patrik gick till BK och åt glass mums! Och efter det beställde jag en varsin sallad åt mig och Sandra även om jag fick en del klagomål från Sandra :) Sen skulle Sandra köpa solpuder så då gick vi till HM. Vi var upp till gina med och såg så söta klänningar som vi tänkte köpa så jag gick och tog ut pengar och då stötte jag ihop med Natta och hennes bror :D Så då fick dom följa med och vara smakråd xD Folk börja skratta när jag visa mig i den där klänningen så antar att det inte satt såå bra xD Så köpte den inte, får leta efter en annan klänning! Annars gick vi ut och satte oss en stund och gick sen hem, eller jag gick hem och hämta Ragge och följde med Sandra hem :) Har haft jätte kul iaf! :D<33 Tack såå mycket för en sån rolig kväll! <33

Kram Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback