Fre! = LOV!!!!

Yeeeey äntligen LOV! Det är verkligen super skönt! Äntligen lite ledighet, fast har fysik prov på fre. när jag kommer tillbaka men aja lite får man väll ta. Hade sve. läxförhör imorse och det gick faktiskt bra fast dumt att säga för mycket då brukar det gå dåligt xD  Sen satt jag och Andrea och sola ute på rasten var super skönt! Sen var det fysik..skulle skriva frågor. Sen lunch, matte och jag fick G på provet (jag e jätte dålig på matte) men är faktiskt ganska skönt att kunna lägga det bakom sig. Sen var det so och vi jobba med texten och sen fick vi se bilder från hennes resa oj vad häftigt! Hon var riktigt duktig på att fota med och jag kunde inte låta bli att fråga vad hon hade för kamera typsikt mig xD Sen hade vi spanska och prov. Sen gick jag hem och rensade ut MASSA kläder från garderoben och det känns riktigt tomt nu så måste verkligen köpa mer kläder! Jag älskar kläder! :D Men vi åker juh till London snart då ska jaaaa shoppa! :D:D Sen åt vi, blev kycklinggryta med ris, mums var riktigt hungrig! Sen har jag varit med Mickis på bk och åt glass med kola topping och det va super gott! :D Och nu sitter jag vid datan och bloggar och lyssnar på musik, Katie Pery Hot and Cold. Fresten hade fått lite frågar av Lisa lika bra att jag svarar nu annars glömmer jag x)

1. Ni behöver inte köpa något det är bara kul att Lisa följer med till London! :D
2. Jo, jag får ta hål i navlen om jag får bra betyg (hehe hon kan inte gärna säga att jag har dåliga betyg ;)
3. Kul om du vill följa med till skolan! Ska prata med min mentor så fort jag kommer tillbaka på tis.! Det klart att du vågar ta bussen det kommer gå galant! :D

Lite konstig bild men men..;)
Lite konstig bild men men..;)


Våren är här!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu ska jag ut på långritt hela dagen med segersta hästvänner!!

2009-04-04 @ 08:41:27
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Andrea

världens sötaste finaste ingrid<3

2009-04-04 @ 09:43:24
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Nadja

Kan inte du besvara frågor som vi besökare frågar?

2009-04-04 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback