God kväll!

Hejsan sockertoppar! Dagen har varit super! Först kom släkten hit och vi åt massa god mat! Tacos..me LOVE! Sen när dom hade gått så satt jag bara vid datan och så snackade jag med Sandra via msn och vi kom överens om att hon skulle sova över här, så jag cycklade och mötte henne sen åkte vi hem till mig och jag bytte kläder. Sen gick vi till Patrik och satt o snacka i hans trapphus :) Roliga människor! Och jag glömde kameran hemma, attans! Men ska fota imorgon, lovar då ska ni få bilder! Och vi skulle hem ganska tidigt 22.45 så var inte ute så länge, så jag och Sandra kollar på en film och tjockar i oss pocorn mums! Gott det kan vara ibland ;) Men jag och Sandra tänkte iaf ta och sola imorgon om det blir bra väder, vädret idag var verkligen lovely! Solen skiner och jag har nästan bara suttit inne hela dagen..fy på mig! Men imorgon ska det bli ändring på det det kan jag lova! Man kanske till och med kan få lite färg? ;) Men vet aldrig! Nej men nu ska jag vara lite soc. med Sandra :) God natt på er!

Kram Ingrid

Fresten en fråga till er!

Hur fick ni tag i min blogg och vf börja ni läsa den? Vore skoj att veta! ;)

Kram och godnatt eran Ingrid!


Jag och Marcus (kusin) Haha bilden bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Carina

Svårt att se att det är Marcus han ser lite mörk ut på bilden. Vad fick du i present av släkten vart det pengar kanske?

2009-04-13 @ 05:31:41
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Titta in på min blogg o du får se lite bilder från i somras i Vildsjön med hästarna. Snart åker vi!!



Lisa

2009-04-13 @ 08:36:41
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg bild på er föresten!! Glömde skriva det, hihihi.

2009-04-13 @ 08:37:32
Postat av: Anonym

Vart var Fredric då????

2009-04-13 @ 08:38:10
Postat av: Andrea

du e min kompis hahah XD

2009-04-13 @ 13:10:07
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Mygga

hehe , du sa väl att du hade en blogg så kikade jag in på den med jämna mellanrum och nu gör jag det nästan varje dag ! :)

2009-04-13 @ 15:30:11
URL: http://myggaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback