Godis!

Hejsan bloggen! Dagen har bara sprungit iväg och imorn är det fre.! ;) Då har man spanska prov & svenska läxförhör..aja :) Dagen började med mentorstid sen sve, eng o lunch sen var det slöjd och i slutet gick brandlarmet så då fick alla gå ut x) Sen efter det han vi nästan inte göra något innan vi skulle sluta sen var det idrott o Natta skulle ha arobixs (stavning?) men skivan traslade så jag sprang hem och hämta min data och då börja högtalarna trasla men vi fick ordning på det :) Oh vad Natta e duktig då det känns lite som man själv skulle behöva träna x) Sen sluta vi och jag gick hem och nu sitter jag här och har precis tuggat i mig några godis bitar..fy på mig! Fresten har ni sett det härliga vår vädret? Är helt underbart! Nu känner man verkligen att somaren kryper närmare. Men snart måste jag börja röra på mig för ska ut till Palle. Tar bussen för kedjan har hoppat på min cyckel och jah vet inte hur man får tillbaks den hehe såå smart jag är! Men får väll fråga pappa eller nån som har lust att hjälpa mig. Men nu ska jag inte skriva mer i bloggen utan skriver nog mer senare ikväll! :)


Ingen mer snö nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Cool bild hur har du jort den?



Hoppas du mår bra!





Kram Lisa!

2009-04-02 @ 19:44:18
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ha ha haa men just nu äter jag godis

2009-04-02 @ 20:00:41
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback