Godmorgon!

Haha igga det förra inlägget Andrea hade lite buuus för sig. Annars vaknade jag runt 10 idag var jätte skönt att sova. Och så har jag slängt i mig lite frukost och satt på mig mina nya leggings & min blondie tröja :D Och nu sitter jag i sängen med datan i knät och kollar på våra bästa år. Så himla bra synd att det är mitt på dagen på vardagar bara. Men kanske bra annars skulle jag väll inte göra annat än att sitta framförn tv:n!! Hm..har inga direkt planer för dagen heller Andrea var sjuk men vi kanske skulle ta en sväng med Ragge ikväll vi får se hur hon mår. Så krya gmn <33 Men är det tnågon som vill göra nåt under dagen så är det bara att ringa/sms:a :D

Ang frågor så blev det inte så mycket. Men en blev det :)

När kommer du upp till Segersta?

-Ja du, just nu är det jätte mycket med skolan har massa prov och nu när jag missar två dagar från skolan så måste jag jobba ikapp det. Men det är inte så långt kvart till sommar lovet och vi har hyrt lägenheten 3 mån så då ska jag va där uppe MYCKET! :)


Jag älskar våren!


Kommentarer
Postat av: Andrea

tack så mkt<3

2009-04-08 @ 14:28:25
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har köpt en present till dig som du ska få när jag kommer ner:)





Ha det så bra:)



Kramar Lisa!

2009-04-08 @ 19:55:59
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Glad Påsk Ingrid, vi kommer och grattar dig när vi åker ner o lämnar Lisa den 16:e. Hälsa dina kära föräldrar.



Carina

2009-04-09 @ 10:43:57
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback