Goodmorgon!

Godmorgon! Vaknade för ca 25 min sedan så känner jag fortfarande jätte trött! Min mamma har sprungit in i mitt rum och letat efter en laddaren och hon kunde inte låta bli att tända lampan så vaknade ganska tidigt..men vid 06.30 kom mina föräldrar in och sjöng, väääldigt vackert! ;) Och vi åt lite tårta till och med Ragge tyckte om det! Och så fick jag 500kr och ett par ordentliga ridhanskar! Super bra :) Men ikväll ska vi hämta Lisa vid bussen ska skit kul rent ut sagt att träffa henne! :) Nu sitter jag och lyssnar på radio och dom spelar Laydy Gaga- Pokerface, lite uttjatad kanske? Men kan inte låta bli att sjunga med typiskt mig! Och fick ett sms 18 min över 7 tror jag av Shiva då hon sa grattis! Tack Shiva :D<33 Nej men nu måste jag börja göra iordning (så jag inte är ute i sista minuten som vanligt) händer alltid nåt tappar saker som måste städas upp, byta vatten till Ragge mm. :) Men nu måste jag sluta skriva!

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Din kusin Emelie

Grattis på Födelsedagen. Jag hoppas att du får en underbar dag :) Kram

2009-04-16 @ 11:51:11
Postat av: Shiva

haha,man ska väl säga grattis till sina vänner när de fyller år!<33 kram;)

2009-04-17 @ 18:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback