Halloj!

Dagen började 5 i halv 8 då min mobil inte ringde som den skulle (den funkar inte heller..och inte lampan heller!) Vad är det här!? Men pappa väckte mig tur det! Annars började vi med mentorstid och kollade på en film ganska bra :) Sen var det eng film igen, svenska, lunch  blev veg pitzza för mig :) Sen var det slöjd och jag är snaart klar med min spegel! Sen var det idrott och jag p Paou gick två varv och lyssna på musik, Britney Spears <3 Sen var det bränboll = BLÄ! Inte det roligaste som finns..hehe. Sen gick jag hem och slängde i mig ett par mackor och åkte till stallet och när jag klev av bussen träffade jag Ebba såg henne inte på bussen, så trodde hon var sjuk xD Men så pratade jag lite med henne och sedan gjorde jag iordning Palle och red ut en sväng först är så härligt att vara ute och galoppera på raksträckan! Men han blev jätte rädd för något i skogen så fick leda honom en bit för fick honom verkligen inte fråmat..han var jätte skärrad :S Men sen red vi i ridhuset och travde lite försökte få honom att gå lite böjd och i form men han var jätte stel och nervös "/ Aja, hästar har dåliga dagar med! Annars så gick jag med Ebba till bussen igen men bussen var förenad så vi fick stå o vänta men chaffören var jätte trevlig så vi fick åka gratis för att biljett grejen strulade :) Sen gick jag hem Och Karolin åkte förbi i en bil och vinka och känne knappt igen henne först xD Annars gick jag hem och åt och plugga, Har tagit ett bad och tvättat håret..skönt! Nej, men nu ska jag se om det är nåt på tv, försöka måla naglarna och ringa Sandra :)

Kram Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback