Heej!

Lovade att blogga mer så är lika bra att jag gör det! ;) Nu har jag pluggat lite eller pluggade ca en ½ timme och sen vart jag så trött så vilade en ½ timme xD Och sen plugga jag liite till. Sen tog jag en sköön dusch! Hima härligt! Sen slängde jag om till pyjamas och sitter med datan i knät och kollar på efterlyst. Hemskt allt som händer..usch! Men imorgon fyller jag år får väll se när jag blir väckt då :) Och jag som vill sova! Men frukost på sängen är inte helt fel! ;) Har blivit hotad att bli äggad..säger bara den som kastar ägg på mig ska springa FORT! Just ja där hör ni! ;) Neej, men har lite bloggtorka vet inte riktigt vad jag ska skriva om! Någon som vill ge något tips? :) Men imorgon ska vi iallafall hämta Lisa ska bli suuper kul att träffa henne :D <33 Men nu ska jag fortsätta kolla på efterlyst :)

Fresten besök Amandas nya blogg www.dendermandy.blogg.se hon är juh bara bäst och kolla hennes design hon e super duktig! :D

Kram Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback