Hejsan solstrålar!

Idag har man varit i stallet skrev juh i ett tidigare inlägg att jag hade tänkt träna dressyr..glöm det tog typ en halvtimme att fånga i hästan i hagen....vi kan säga såhär jag var inte så glad på Palle efter det! Så vi körde ledarskaps övningar, himla bra att träna ibland. Så annars fick han stå idag. Var även några som hade lånat banan till träning så dom hoppade med islandshästar. Haha var riktigt kul att se på dom är så himla fina med (det ligger ett islandshäst stall nästan brevid bärf) Men annars tog jag bussen hem vid 1 och cycklade hem. Var så himla trött så gick och la mig en stund och sen vaknade jag av att jag fick ett sms och en liten stund senare ringde Andrea och jag drog mig upp och tog ett bad. Var jätte skönt så ni sitter jag här med världens turban xD Ska träffa Andrea sen <3 Är så härligt att vara ute så man måste passa på :) Egenligen skulle jag behöva plugga fysik men kanske gör det sen, är faktiskt lov så lite chill ska man väll få ha ;) Och just nu sitter Andrea och försöker övertala mig att sola solarium med henne, är jätte fint att va brun men vet inte om jag vågar xD Jag är inte precis den modiga typen! Meeen okej då jag ska följa med henne o sola önsska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback