Hemma :D

Dagen började att jag o Lisa blev väckta 06.15 (!!!!!) av pappa fast jah snoozade till kvart i 7! :) Sen fick jag upp och gjorde mig lite iordning och sminkade och fixa håret på Lisa! ;) Sen åkte Lisa och mamma till dagis, och jag fixade mig till skolan, suck mitt hår såg för j*vligt ut som ni ser på bilden i förra inlägget. Och desto mer jag borsta ut det desto värre blev det! Usch..men sen jag jag till skolan och börja med svenska,fika, fysik (prov!) Lunch..lasange blää! Sen matte och SO och Patrik sa att jag kalla allla emo som har svart hår vilket han inbillar sig (han älskar att reta mig för jag blir så arg xD) Så då fråga min lärare vad emo var och det blev ett hett samtalsämne! ;) Sen var det spanska och hon gick igenom nåt konstigt..och vi kolla på film fast man fick vällja om man ville va kvar eller gå och var jag, Fanny, Paou och nåra killar som satt kvar :) Och varje person som gick kalla Patrik fjolla men var tvungen att gå för att möta Lisa & Mamma men sen följde Lisa med mig och jag hämta nåra böcker :) Och sen när vi kom ner..så börja Patrik reta mig att planet skulle störta..jävla retsticka! Men sen gick jag o Lisa hem och jag märkte att mina solglasgön har gått sönder :( Så jag och Lisa åkte upp till gränby och kolla efter nya, men hittade inga så vi gick till BK och tryckte i oss TVÅ mjukglassar var! xD Fast gott var det! Men snart ska Roine & Agneta komma hit och käka pitzza gotigott! Och imorgon blir det London så kommer inte kunna skriva på några dagar :( Men håll ut jag kommer tillbaka med MASSA härliga London bilder :D Har fotat lite bilder idag så kommer bilder senare eftersom vi ska få gäster snart :)

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha det jättebra nu i London Ingrid!

Jag är så avis! :D <3<3

2009-04-17 @ 18:48:00
URL: http://lindiiz.blogg.se/
Postat av: Carina

Hoppas pizzan smakade bra och att du fick en bra present av Roine o Agge! Ni får väl lägga er snart så ni orkar upp i morgonbitti vid fem ;). Jag önskar att jag också kunde åka med er men det får bli nästa gång.



Krama Lisa från mig så får ni ha det sååå jääätttte kul i London.



Mammis

2009-04-17 @ 20:53:01
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback