Hemma från skolan

Äntligen är man hemma från skolan hur skönt är inte det? Fast har ändo massa att plugga..det tar aldrig slut. Imorgon har vi eng. fre svenska läxförhör och spanska prov! Känns inte så jätte kul men snart är det lov! Och då vill jag chilla & vara med kompisar <3 Och snart åker vi juh till London oh vad man kan längta till nåt! :D Jag har haft en sån fruktansvärd huvudvärk idag hela dagen eng. var nog värst trodde jag skulle ramla ihop! Men nu är det bättre det är juh så när man rider ibland ramlar man av och man får ta det ;) Och på bilden la oss jag, Andrea &  Hillevi ner på golvet haha och visst kolla folk lite konstigt x) Men var så skönt att bara ligga o ta det lungt :) Men visst är det hääärligt med det här vår vädret? När solen bara skiner och man verkligen njuter! Men jag måste börja laga pannkakor snart :)
Bloggar mer senare! :)

Kram Ingrid


Hemma från skolan! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja jag vart också lurad fast av mamma hon sa att mormor hade gjort illa sig så inte hon kunde åka till London.Nu har jag varit ut på en långtur med Katla och 2 andra islandshästar det var härligt.



Kram Berra!

2009-04-01 @ 19:29:45
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är välkommen när du vill lilla Ingrid. Träna dressyr är bra jag gör det aldeles för lite ;)

2009-04-01 @ 19:57:16
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback