Ibland faller man för frestelser..

Jo du ibland faller man för frestelser när man har blodsockerfall..väldigt dumt att tryka i sig massa godis men ibland är det så jobbigt! Som när jag kom hem från skolan idag dum som jag är börja trycka i mig massa godis för att få upp blodsockret. Och nu ikväll åt jag glass xD Jag brukar faktiskt inte äta godis i veckorna men ibland är det vääldigt svårt. Men nu måste jag försöka skärpa mig dumt att skaffa en sån vana! Men nu sitter jag iad och tittar på etfterlyst jag kollar nästan aldrig på nyheterna så man får iaf veta lite vad som händer i Sverige :) Även om det händer mycket, för mycket hemskheter! Men visst är det spännande? Oj imorgon är det tor. veckan går fort! Den har bara sprungit iväg..hoppas inte lovet går lika fort bara! ;) Är så härligt med lov man kan bara hänga med kompisar och chilla :) Har haft så mycket prov det behövs lite ledighet! Men nu ska jag fortsätta kolla på efterlyst :)

Kram Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback