Mån 6/4-09

Jag vakade först halv åtta imorse tror jag av att jag fick ett sms från Amanda. Som tur är så somnade jag om men sedan ringde pappas telefon och jag fick ändo släpa mig upp x) Då var klockan 9 och jag gjorde lite frukost och tittade på djurpolisen. Sen sms:a Andrea och undra var jag var och vi kom överens att träffas vid ica. (Vi skulle sola solarium) Så då träffade jag Hillevi & Andrea där sedan kom Mickis :) Fast det blev lite trassel så jag solade inte utan väntade på dom bara (haha han till och med gå ut med Ragge imellan) Sen gjorde alla fyra sällskap en bit hem och vi kom överens om att träffas vid två och gå upp till gränby. Så det gick jag hem och åt lite lunch. Sedan sms:a jag Mickis (Andrea kunde inte följa med) och hon kom hit vid två. Sen gick vi o träffade Hillevi och vi gick upp till gränby. Visst är vädret underbart!? Och jag vill inte slösa för mycket pengar då jag ska ta med mig det till London men jag köpte ett par leggings med dragkedja som var jätte snygga! Och letade efter en tunika med men hittade ingen..sen köpte vi lite godis (jag köpte för 3.50 kr hehe) Och satte oss och åt det. Sen gick vi hem igen och nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem. :) Men ha det bra!

Kram Ingrid



Leggings med dragkedja, senaste inköpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback