Måste sluta!

Usch, jag måste sluta tjocka i mig av vaniljglass! Det är inte bra är juh massa socker i! Kommer sluta som en 200 kg klump! xD Men visst är det gott och det är FAKTISKT påsk den här veckan så vi säger att man får äta lite extra godis då ;) Läser ni Kenzas blogg? Tycker den är riktigt bra och vill man hålla koll på mode så ska man självklart läsa den! Imorgon ska jag iaf iväg till stallet och rida Palle hade tänk att rida på banan och träna dressyr..skit tråkit men så nyttigt! Ska ni ge någon nåt påskägg då? Kanske syskonet eller kompisen? Jag brukade byta påskägg med Hanna när vi var yngre. Hihi tror vi köte godis för 50 kr! Och då brukar ha spc. erbjudande så det kosta 39 kr/kg vet ni hur mycket godis man fick då!? Det räckte hur länge som hellst! Men gott är det med godis. Sitter i min säng nu med datan i knät och kollar på 2½ men nu det är faktiskt ganska kul..jag har alltid haft en konstig humor..haha. Har tänkt på en sak fyller snart år och har inte en aning om vad jag vill göra. Mormor och dom kommer på sön. iaf och ska äta tacos här det ska bli skoj! Hade tänk hitta på något med tjejerna på fre. tror jag men Lisa kommer då så då kanske vi kan hitta på nåt :D Men man måste lägga sig i tid om man ska orka upp. Fast jag är ganska morgonpigg så det brukar inte vara så svårt att komma upp på morgonen. Men när vi kommer till London ska jag SHOPPA SHOPPA SHOPPA jag älskar kläder och jag ska ta med mycket pengar haha :)

Men nu ska jag kolla på tv.

Kram Ingrid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback