Mina tjejer! <3

Först gick jag o Andrea till ica för hon skulle köpa halstabletter, hoppas du mår bättre snart! <3 Sen gick jag hem och satte på mig mjukis byxor och sen satte vi oss vid skolan och ringde Mickis. Och jag gick hem och hämta varm chocklad gott är det när det är så kallt! :D Haha och så satt vi o prata och skratta som vanligt. <33 Sen skilldes vi åt och Mickis följde med mig hem och vi satt och flumma vid datan haha såå kul :D.

Älskar er tjejer ni är bääst! <33333


Mickis <33


Hahaha Mickis :D<33


Älskar er tjejer! <33

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att ha så mycket afärer i närheten så man kan handla mycket:)



Kram Lisa

2009-04-06 @ 19:23:57
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback