Ny dag, nya tider

Godmorgon bloggen! Vaknade vid 9 idag men sov vidare till halv 10 (typiskt mig) Men skönt var det! Så segade mig ändo upp och åt frukost, blev bröd som mamma hade bakat och apelcinjuce mums! Sen har mina föräldrar åkt till någon affär och ska kolla på toaletter xD Vi ska rusta stora och lilla toaletten så dom ville väll ha lite insperation? Inget för mig iallafall. För jag ska åka till stallet synd att bussen inte gick 5 över halv 10 men är inte helgfri lördag idag så får ta en senare buss. Men det går det med och så övertala jag pappa att han ska hämta mig så slipper åtminstonde ta bussen hem. Annars ska vi till mormor ikväll och käka påskmat och drick påskmust hihi :D Och imorgon kommer halva släkten och ska fira mig dom kommer den här helgen för nästa vecka är det LONDON! :D Jag längtar såå mycket! Nej men nu ska jah skärpa mig och göra något nyttigt..vilket jag säkert inte kommer göra ändo men men man kan alltid låtsas vara duktig för att skryta lite? xD Men ni får ha det så bra och så skriver jag nog senare om jag hinner! :)

Kram Ingrid


Bild som
JAG har fotat kom ihåg strängt copyright!

Kommentarer
Postat av: Andrea

gud vilken fin bild

2009-04-11 @ 13:17:45
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken fin bild:O Jätte cool:D<3 kram Amanda:D<3

2009-04-11 @ 16:01:09
Postat av: Carina

Vad bra att dom köpte en ny kamera så vi får se lite foton från Uppsala!

2009-04-11 @ 17:12:28
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback