Sommaren..

Här kommer 2 bilder som jag snodde från Lisas blogg www.finalisa.blogg.se besök henne! (är mitt kusin barn) Här uppe är vi vid vildsjön i natursköna HÄLSINGLAND! :D Vi var och fikade och halva skäkten var med och det var super mysigt! <3 Lisa och jag red dit och dom andra gick, och klart vi ska göra om det i sommar! Så mysigt!


Haha fråga inte vad jag gör nu är det så att det där är en riktigt busig islänning!
Men hon älskar att bada!


Gerina och jag! Nordisen jag red mysig gammal tant! Tror hon är 21 nu men
beter sig som en 3 åring! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det låter som om jag är 3 år när du skriver att jag är ditt kusinbarn, fast det är ju det jag är ;). Ja i sommar gör vi om samma tur igen med hästar och familjen eller hur? Gud vad svårt att veta vad man ska packa till London vad ska du ta för kläder mormor sa att vi bara ska ha en rygga var så vi inte behöver checka in bagaget.



Lisa

2009-04-13 @ 13:27:59
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback