Städa..

Någon som tycker det är roligt att städa? Det tycker inte jag iallafall men det blir fint efter. Och när jag städar så drar jag upp volymen jätte högt på stereon , har tappat räkningen på hur många gånger mamma kom in hit och bad mig att sänka volymen! Men jag älskar musik är så härligt att kunna gå och sjunga med! ;) Annars så gick jag till Andrea vid 10.30 och vi gick ut med Ragge var så härligt väder! Bara kunna sätta sig och steka i solen är inte fel! Och så var det en polisbil med två poliser som stog och pratade med en kille och sen kom det en till polisbil och då tog dom med sig honom, är lite obehaglit när sådant händer i det området där man nästan bor. Men det kanske inte var något allvarligt hehe det lär stå i tidningen då (även om jag aldrig läser tidningen..xD) Kanske ska börja göra det kan vara lite smart och hålla reda på vad som händer i världen? Annars då vad har ni för planer för kvällen? Själv vet jag inte riktigt är det någon bra film på tv kanske? Var längesedan jag bara bädda ner mig i sängen med en stor chips påse och bara tjocka i mig! Det är verkligen inte fel ibland ;) Nej men nu ska jag ta och ringa Sandra!

Hare bra!


Kram Ingrid



Bild från imorse


Härligt väder sa Ragge!;)


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad nyfiken han ser ut Ragnar ;)I kväll blir det nog TV och en skål godis som gäller. Vi har varit ute hela förmiddagen otroligt skönt väder här. Ellen cyklade ända till chokladboden från oss på egen cykel, duktigt va??

Städar morsan oxå? Jag tycker det är pest att städa men det är härligt när det är rent, hatar smuts!!



Kram

Carina

2009-04-10 @ 14:17:39
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Evelina.S

hejj , måste bara fråga en grejj , assåå hur gör du sån där design?? ,, svara gärna i min blogg :)



sexxyy.devote.se

2009-04-10 @ 18:49:13
URL: http://sexxyy.devote.se
Postat av: Andrea

omg du är såååå söt puss på dig! <33

2009-04-10 @ 19:01:10
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback