Stalltjänst..

Dagen började 05.50 med att draa sig upp ur sängen och slänga i sig lite frukost. Som tur är min pappa så snäll att han körde ut mig till stallet så då var jag där 7. Var så skönt att slippa göra frukostpåsarna för dom skulle iväg och tävla så dom fodra morgon. Sen var det bara att sätta igång att jobba..hästar ska fodras hästar ska in och ut, vattnas, sopas och massa mer! Så vi var klara med mockningen vid 11 (vi var väldigt snabba! :D) Och hästarna skulle in vid 13.00 så Anette åkte hem och jag red Palle på banan! :) Och Rebecka red Honey (dom kom efter en stund) Och Palle och jag tränade på volten och lite galopp. Sen så skulle hästarna in och haha det va ganska kul vi bara släppte dom lösa och dom gick in så snällt själva, förutom Gibbson som gick på upptäcksfärd ;) Annars har vi bara sopat och gjort klart sen kom mina föräldrar och hämta mig och vi åkte ut till mormor en sväng och nu sitter jag här :) Men är jätte trött och pallar inte blogga mer just nu skriver nog mer sen :)

Hare bra!

Kram Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback