Tis

Yees, dagen började med matte..matte usch jag kan ju inte säga att jag gillar matte precis! Men men är ganska viktigt att kunna, sedan var det mentorstid hände inget spc. Och so vi har börjat med samhälle. Och sedan dags för lunch blev nån grönsaks grej med ostsås tror jah inte såå gott xD Sen var det hk och vi gjorde läxförhör (gick inte så bra..) och sedan mexikansk soppa. Sista lektionern var det idrott och dom som spelade vollyboll var inne medans vi andra var ute..fast jag o Andrea gjorde inte så himla mycket..hehe. Men sedan gick jag hem och åt 2 smörgåsor och var fortfarande hungrig så åt 2 till så mådde så illa xD Annars var det bara att cyckla iväg för mig och så träffade jag Kerstin på bussen :D<3  Men red Palle uppe i ridhuset idag och tränade på volten att få honom lite mjukare och gå på tygeln gick väll helt ok i höger varv men lite sämre i vänster men är bara att träna vidare! När jag kom hem hade pappa hämtat datan och nu har han suttit jätte länge och installerat ett antivirusprogram, bra att ha! ;) Nej men nu kommer det bli bättre uppdataeringar i bloggen men nu ska jag kolla vidare på the mentalist :)

Kram Ingrid 

Kommentarer
Postat av: Carina

Hejsan svejsan!



Hoppas allt är bra i Uppsala? Pratade med hon som har Ryssen ett kallblod här uppe hon sa att du kunde få låna han och rida i sommar om du är duktig att rida och det är du ju ;) Han är sååå fin den hästen!

2009-04-29 @ 17:20:49
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag skickade nyss en kommentar men den verkar ha försvunnit, konstigt????????

2009-04-29 @ 17:23:16
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hallå vart är bilderna från London?



Hoppas du mår bra!





Kram Lisa

2009-04-29 @ 21:26:58
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback