Tis

You don`t now what you got before you missing it allot..Yees precis så är det! ;) Har kommit hem från stallet nu blev stressit som vanligt men träffa en super trevlig tjej i stallet o vi åker samma buss så trevligt att träffas Ebba! :D Gud vad jag är lat då skulle egentligen behöva plugga men pallar verkligen är verkligen super trött, helt slut! Så skönt med lov snart det är efterlängtat! Haha och min mormor ringde och frågade mamma vad jag ville ha av henne när jag fyllde år och jag hade sagt ett navel smycke..och ni kan juh förstå vad hon sa då xD..nåt i stil med ska hon ta hål i NAVELN HON KAN FÅ EN INFLAMATION! (vilket inte stämmer) för jag har bestämt att jag ska ta hål i naveln och sen får folk tycka vad dom vill :) Det är ändo mitt liv och min navel så..;) haha och så får jag för mamma om jag får bra betyg xD Men det är juh sjukt snyggt! :D Men är jätte törstig så ska ta nåt att dricka nu see u

Kram Ingrid

Vill haa!

Kommentarer
Postat av: Carina

Köper man navelsmycken på guldfynd eller??

2009-04-03 @ 08:27:32
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag är gärna med dig i skolan få se hur jag kommer ner till uppsala.

Vad gör du ikväll då?





Hej svejs fra särsta

2009-04-03 @ 14:32:28
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Får du ta hål i naven då?



Vad önskar du dig i pressent?



Kram Lisa

2009-04-03 @ 19:45:35
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback