Tjänare!

Vet har inte hunnit blogga! Åkte till stallet vid 20 i 12 och träffa Karro där och hon frågade varför jag inte svarar på hennes sms och jag hade fått massa sms och hade inte hennes nmr så var så svårt att veta vem som hade skrivit vad xD Men hon bara skratta bort det, tur det! :) Sen skulle jag ta in Palle och han sprang iväg..som vanligt! Så Karro och jag höll på i ca 45 min att försöka fånga honom, PINSAMT! Men till slut sms:a jag Anette och hon skulle komma och hjälpa till men precis innan hon kom så lyckades jag fånga honom. Så hon hjälpte till att sadla och sätta dit dom nya stigläderna så det skulle gå lite fortare. Men sen red vi iväg och hästarna blev riktigt kära i varandra! Dom gick jätte bra tillsammans :) Haha men när vi skulle galoppera så stack dom xD Men var underbart väder och perfekt underlag! Kunde inte bli bättre! Vi var ute ca 60-75 min vet inte riktigt hur länge men snacka om att man njöt! Och Palle var riktigt svettig när vi kom tillbaka så var bara att svampa av honom. Och sen Karro få in Amber i vattenspiltan vilket inte gick något vidare xD Men så är det med hästar! :) Sen kom pappa och hämta mig han vänta typ 1 timme på mig (förlåt pappa!) Men jag skicka han att fylla vatten åt hästarna! Haha gud vad jag kör med folk ;) Men sen åkte vi hem och jag slängde om kläder och åkte ut till mormor och åt gott dock ingen påskmust :( Men maten var super god! Sen övertala jag Marcus att ta en prom med mig i skogen tycker det är så mysigt att njuta av solen! :D Sen glodde vi på tv och åkte hem och jag har pluggat fysik och badar och tvättat håret :) Och imorgon kommer dom hit och firar mig x) Men ska lägga in bilder från kameran nu :)

Kram Ingrid


Pappa goes paparazzi!


<3











Kommentarer
Postat av: Andrea

du e grymt bra på att fota!

2009-04-11 @ 23:06:45
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Hannoow

Fina bilder :D <33

2009-04-12 @ 13:24:03
Postat av: Carina

Vad fin han är Palle, hoppas han får följa med en sväng i sommar?

2009-04-12 @ 14:50:11
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback