Tjeenis!

Hejsan sötisar! Är allt bra? Själv är det jätte bra :) Blir så glad när det är så bra väder! riktigt mysigt! Sandra sov över här och vi sov till halv 11! Jag måste verkligen ha varit trött! Men nu är jag utvilad. Annars vaknade vi till lite och gick upp och åt tårta till frukost..jag måste sluta tjocka i mig! Är hemskt! Och mådde ganska illa efter för mycket mandelmassa! Men blev mätt iallafall :) Annars så var jag o Sandra ute en sväng och cycklade och så åkte vi till Patrik..haha och jag glömde INTE kameran den här gången xD Men sen så skulle Sandra hem för klockan han bli så mycket så jag följde med henne halva vägen som sällskap och sen åkte jag hem och tjockia i mig en soft Nougat xD gott är det iaf! :) Och glor på top modell lite kul är det faktiskt, och så har jag ringt Andrea och vi ska ta en prom senare och då ska jag fota :)

Kram Ingrid

Bilder kommer senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback