Trött

Usch har så ont i fötterna har gått hela dagen! Från klockan 12 till kvart över 5.  Men ett par solglasögon blev det! Hitta ingen skinnjacka men det kommer fler chanser. Och blev riktigt glad över solglasögona behövde verkligen ett par. Men visst är det härligt med det här vädret har bara gått runt med min nya t-shirt och leggins himla varmt! Njuter verkligen av vårsolen! Och så har man härliga kompisar <3 Och så kunde man inte låta bli att gå och köpa glass på bk och Andrea kommentera att jag inte ska äta glass för jag kladdar som en 3 åring x) (vilket faktiskt är sant..) Men vad jag längtar till london för jag ska SHOPPA!!! :D Men nu ska jah ba chilla ikväll tror jag är så trött! Och nu ska jag lyssna på min musik för jag ÄLSKAR musik. Hare bra! :D

Kram Ingrid

PS. Bilder kommer nog senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback