Yeeey! :D

Bara för att mina föräldrar är bäst! Dom kom hem och överaskade mig med att dom köpt en digitalkamera! Även om den är hela familljens är det jag som älskar att fota, så nu ska det bli mycket bilder på bloggen och det är mycket roligare att blogga då med! :D Jag är jätte glad nu och har precis lagt upp bilder! Annars har jag varit med Sandra hela dagen nästan och vi har varit ute och lekt i en lekpark och hon stog modell år mig! ;) Måste träna att fota människor..fotar mest djur och natur. Någon liten stackare som vill stå modell år mig? Det vore super snällt behöver verkligen träna! :D
Men nu kommer iallafall lite bilder från idag  :)



Så ser kameran ut!:D


Ragge


Ragge


Ragge

Kommentarer
Postat av: Hanna

fina bilder det blir ! :D <33

2009-04-10 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback