7/8-09

Hehe en ny design är på g lovar! ;)

Sry för att jag inte skrev nåt igår men kom hem ganska sent var ute med Mickis & Hillevi <3 Så orkade skriva nåt. Menmen gick upp vid 9 idag och drog ut med Mickis till gränby kullarna och solade efter 10 min svettades man som en gris! Så varmt, men skönt är det ju såklart ;) Och efter att tag så kom även Hillevi..var väll ute ca 2 timmar. Sen skilldes vi åt och jag gick hem och åt lunch, 2 mackor hehe. Och kollar på jims värd. Och märkte att regnet öser ner! Tänk att det kan gå från 30 grader till ösregn. Hm..men är ganska mysigt när det regnar med man kan sitta inne och titta på film ganska skönt!

Fresten måste lämna in min mobil den stänger av sig själv..hoppas jag får en ny! Har blivit fula repor på skärmen..hehe fast enligt konsumentköplagen måste man lämna in den 3 ggr innan man får en ny tele. Aja, huvudsaken den blir lagad!

Kram Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback