Är ni vakna?

Är det någon som är vaken så här tidigtt en sön morgon? Eller tidigt och tidigt klockan är snart halv 11 ;) Hehe som ni märker är jag iallafall vaken för jag ska till Palle! Tänkte ta bussen som går vid 11.35 så passar på att blogga lite innan.
 Hur som helst filmen var så bra igår! Satt och grät på slutet så sorglig var den, usch varför är jag så känslig för! Menmen den är verkligen sevärdig om du inte har sett den än!

Vad har ni för planer för idag då? Själv vet jag inte riktigt ska träffa Andrea på eftermiddagen och vi får väll se vad vi hittar på! Fresten jag har tänkt köpa en skinnjacka  någon som vet var dom har snygga såna? Vill verkligen ha en, sprang ju runt hela våren och kolla men hitta ingen jag ville ha. Och så var jag på g och köpa en i London men fega ur i sista stunden ;)

Fresten härligt väder det är idag! Fast man skulle inte säga nej till stekande sol!

Nej men nu ska jag börja göra mig i ordning, bilder kommer senare!

Kram Ingrid ♥


Kommentarer
Postat av: Em

Hej! :) Haft en bra kväll?

2009-08-23 @ 23:32:02
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback