Film på 3aan! <3

Vad här hänt sedan jag uppdatera senast? Jo jag kolla på top model 2..fast e ju inge roligt har ju redan sett den säsongen, men skit samma :P Och jag och Hillevi har varit på willys köpte lakris plopp till mamma och en kexcocklad till mig själv :D Och sedan satte vi oss ner och tog en läsk och chilla lite. Och så snacka vi om att vi ska åka ner på stan imorgon och sola..har lixsom aldrig gjort det för har sån fobi för att ligga instängd i en liten låda! Fy faan..ska man vara fin så får man lida pin? Whatever vill ju få bruna ben till skolan börjar, har aldrig tid att sola ute.

Fresten stod och glodde på hårfärger, hade tänk färga håret brunt? Skulle det passa? :)
Haha never! En gång blond alltid blond..eller kanske ångar mig när jag är 25 men det är då det!
Nej, men tänker nog göra det lite ljusare inte plantina men ljusare.

Men nus ka jag glo vidare på filmen på 3an Leopold & Kate tror jag den heter, Kate Winslet är med iaf :D

Aja, kram Ingrid!



Go och glad säger man..snarare ledsen och fet!


Snacka om cellskräck!

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahah sa ska det lata gmn<33

2009-08-06 @ 11:39:48
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: ellinor

hehe okej niiiiice :P var filmen bra då?:P

2009-08-06 @ 12:01:53
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback