Förlåt!

Vet, jag har inte uppdaterat nåt dom senate dagarna, sry för det sötnosar! Hehe men nu är det nya tag ;) Hur som helst vad har hänt sen sist..hmm..skolan börja tråkit! Ny skola med känns jätte konstigt vill ju ha våran gamla kära h-stam! Och så fattar jag inget var alla klassrum ligger dom har ett jätte konstigt system! Menmen antar attd et är nåt man lär sig med tiden, förutom att det kommer ta hur lång tid för mig som helst att lära mig var allt ligger!

Aja, vi har iallafall inte fått några läxor än ;D Fast allt sätter igång ordetligt på måndag, me schema o sånt! Vi slutar 15.30 nästa varje dag! Herregud är juu hur lång tid som hällst! Men som sagt det är väll en vane sak :)

Höhö fast känns ju liiite att gå upp klockan 7 varanda morgon, det är frestande att stänga av alarmet och somna om, sååå nära! Men är ju bara att släpa sig upp!

Nej, men nu ska jag försöka få över bilderna från mobilen till datan! :)


Hoho jag och Andrea kolla på fiskar igår :D

Vad tycks? :D Gud vad mycket födelsmärken jag har på ryggen! :o

Haha Alex och Achmed passar ihop till 100%! Så söta dom skulle vara tsm (:

Goooo Hillevi!!

Bild från imorse, vet den blev lite suddig (: Hehe ser ut som jag är
grönögd ju! ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahhahha alex o achmed no way

2009-08-21 @ 15:43:28
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hahaha den där sidan ljuger :o den säger att jag och andrea inte alls passa ihop :o <3

2009-08-22 @ 11:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback