Förlåt!

I know! Skiit dåligt uppdate, men jag har haft bättre saker för mig! ;) Haha nej ni får tro vad ni vill! Men igår kväll vad jag ute med Andrea, Katja och Mickis myys ♥ Så var vi ute ett tag vid ett dagis och så kom det fram några smångar (sa att dom var 13..?) och kalla mig fjortis men när dom väl skulle berätta var det var så gick det inte lika bra..hehe var ganska roligt! Men vi rörde oss till ishallen och Andrea träffa en kille som hon prata massa med i tele, han var riktigt trevlig :) Och så helt plötslig så kom Patrik, chock eller vad? Nej då men det var roligt :D

Och så vi stod och prata ett tag tils jag var tvungen att gå hem, så jag gick nästa och la mig på en gång hoppas ni förlåter mig för dåligt bloggande ;) Och så vakna jag imorse vid kvart i 7..så efter att ha fixat mig så bar det av till skolan..snark! Men var ganska skönt på morgonen var mentorstid och språk..och sen lunch och jag åt nån grönsakswok och Alex satt och läxa upp mig för att jag bara åt bambiskotten och inte grönsakerna..hehe.

Sen gick jag och Alex runt och kolla lite, obs jag hade bara en sko på mig för hade såna skavsår (!!!!) Ajajaj säger jag bara, så Bert rädda mig med ett plåster (Y) Ett  extra plus för honom! Och sen hade vi so och idrott, men jag sprang inte pga. av knäna så gick runt :)

Men jag, Fanny, Paou och Shiva stod och nickande en fotboll mot varandra..ni kan ju gissa hur det gick för mig!
Och sen GICK jag och Andrea hem (vi gick till skolan med) Visst är vi duktiga? Hehe så gick hem och vilade lite sen träffa jag upp Hillevi och Andrea och gick till gräby och spang i affärer och köpte glass, fast Andrea och Hillevi fick mycket mer glass än mig..rättvist.. NOT!!! Okej kanska borde sluta äta så mycket godis..men man lever ju bara en gång!

Kram Ingrid ♥


Katja hittade världens sötaste nyckelpiga ♥


Jag fick lust att fota Andreas fötter :o

Sötisen var hos vet, idag därför för att han har haft ont i sidan så dom
hade sövt honom han var så trött när han kom hem! ♥

Oh, vad skönt det är med slappfrisyr ibalnd..spc. när man har idrott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-24 @ 22:11:36
Postat av: Andrea

hahah mina fötter XD

2009-08-31 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback