Godmorgon

Godmorgon solstålar :) Är ni vakna är det bara jag som är det? Hehe gick faktiskt upp halv 10 idag..lovet är ju snart slut å man måste få ut av det så mycket som möjligt av det (: Aja väntar på att Mickis ska komma för vi ska gå ut med Ragge en sväng..hm var tog solen vägen? Var ju så skönt när solen kika fram och så försvinner det lika snabbt igen!

Inga direkta planer för dagen ska till stallet mot kvällen och rida lektion, ska bli skoj (:

Och såklart så är jag så duktig jag HAR en usb sladd till mbilen som dom flesta har..men för tilfället har jag tappat bort den, inte förvånade nejnej! Man ska försöka hitta för har ganska många bilder på mobilen!

Nåväl ni får nöja er med gamla sålänge!

Kram Ingrid

 
Jag och sötaste Mickis <3:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback