Hallå!

Tänkte skriva imorse men tyvärr han jag inte då jag fick ett sms av Alex att jag skulle komma till henne en kvart innan och då hade jag baar lagt basen till sminket så blev brottom som f*n ;) Så bloggen ficvk vila lite! Menmen visst är vi duktiga som promenerar till skolan? I think so! Fast idag var vi lata och ta bussen hem men det får man göra ibland! Annars har inge roligt hänt i skolan förutom sista lektionen som var lite spc. man skulle gå runt i en stor circkel och hålla varandra i händerna? What was that!? Och så skulle läraren ställa massa frågor och om man höll med så skulle man byta plats med någon..var väll inte såå jobbigt precis ;)

Och när vi skulle hem så höll jag på att dö av blodsockerfall..asså helt seriöst varr verkligen helt slut! Så smällde i mig massa chips när jag kom hem, för att få upp blodsockret! Inte det bästa men det struntar jag i! Tyck vad ni vill!
Jag ska iallafall till bussen snart, för ska till Palle och rida lektion ska li jätte kul hm..undrar vad vi ska göra men det lär ju visa sig..hoppas jag får tag i han i hagen bara!

Kram Ingrid ♥

Kommentarer
Postat av: *Em

Okej :) Haft en bra dag? :)

2009-08-26 @ 00:23:55
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack så mycket! :D

2009-08-26 @ 19:37:51
URL: http://camillaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback