Halloj!

Hur har ni det ute i värmen? Själv är det fintfint :D man får njuta så länge det går ;) hehe även om jag sov bort halva dagen vaknade vid halv 11..men kändes som jag behövde unna mig en dag och sova! Ska upp vid 10 över 6 imorgon ändo..inte kul! Men är för varmt för att rida på dagarna så är bara att bita ihop! Och på tis ska jag ändo vara med på lektion på kvällen så då kan jag ändo sova om det nu är så viktigt ;)

Hehe annars låg jag och Mickis och sola hela förmiddagen i bellmans parken..varmt och skönt! Sen gick jag hem och duscha och åt lunch. Skönt att vara inne en stund och slippa värmen lite men som sagt man ska inte klaga ;)

Och nu senare på eftermiddagen så gick jag och Mickis upp till gränby centrum och jag köpte 2 saker!

1. En mascara (alla andra e slut!) Lash Stiletto Ultimate Length Mascara från Mabyline krånglit namn :)
 2.Shampo och balsam från fruktis för torrt och skadat hår!

Hehe nu har ni fårr veta lite vad jag har gjort under dagen!

Kram Ingrid


Någon som känner igen den från reklamen? :)

Kommentarer
Postat av: .

känner igen den från reklamen!Är den bra?är den värd att köpa??blir fransarna lång?

2009-08-14 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback