Hello babys! <3

Heej! Hur har eran dag varit min har varit super bra! =) Varit på gränby med tjejerna, och fönstershoppat! Lyckades skrapa ihop 12kr till en glass på bk..hehe den var iag jätte god! Och så sprang jag på en kompis från stallet, Karro :D Är alltid jätte konstigt när man träffar folk från stallet. Dom blir så olika sig själva på nåt sätt! Hur som helst jag, Andrea, Mickis, Alex och Karro och hennes två kompisar tog en snabb fika på barista och var jätte kul att sitta och prata =)

Annars då så har Andrea köpt färg så hon ska färga sitt hår blondare, blir säkert jätte snyggt! ;D Hehe och om jag hinner så ska jag köpa färg med och fixa mitt hår, har en hemsk utväxt! Not nice.. aja ska väll käka snart blir potatis med kotletter är jätte gott :D (ursäkta alla vegeterianer!) Hehe fresten något som ni nog inte visste om mig är är att jag är halv veg, äter veg mat i skolan!! Hällst skulle jag villa sluta äta kött helt och hållet men har inte tid att laga egen mat varenda dag =)

Tyvärr fota jag inget men ska göra det ikväll lovar!

Kram Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback