Helluu biatch! <3

Jag vet har inte bloggat på år och dar känns det som. Men har inte haft tid/lust..så kan det vara ibland :) Idag har jag varit hos Palle <3 Jag och Maria red ut..en tjej i stallet som precis som har fått en ponny på foder! :D Och så red vi lite på banan! Men har ju varit så varmt så man nästan smällt bort..gick till stan och hem från torbjörnstorg i värmen! Tur nog tog jag med mig en vattenflaska, annars hade jag nog svimmat ;)

Nu sitter jag och kollar på wallander (förvånade..not?) Hehe jag älskar wallander :D

Fresten jag ska gå ner till att bli medryttare på Palle istället :( Men kmr ju rida honom ändo! Never att jag lämnar honom! Även om jag är sugen på en isis så MÅSTE jag satsa nu i 9an..sista året, vill ju komma in på hästlinjen!

Nej, men nu ska jag chilla lite framför tv:n

Kramar Ingrid


Sååå gott!


Kommentarer
Postat av: CS

Ha ha, ja du det där var smarrigt även om det är ajabaja för mig..;) Så du ska inte skaffa dig någon foderhäst? Du kan ju alltid vänta tills du kommit in på hästgymnasiet och då kanske ha en isis du ska inte söka upp till Östersunds isisgymnasium då (Vången) det vore väl coolt, du kan ju ta med Katla, om Lisa går med på det...;)

2009-08-04 @ 06:44:09
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: amandmalko

www.Miirro.blogg.se

2009-08-04 @ 13:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback