Uppdate

Kom hem från stallet för ca en halvtimme sen. Har ryktat Palle riktigt ordentligt..det tar sin lilla tid när pållen envisas med att rulla sig i hagen ;) Och sen har vi tränat lite lätt på banan, och red ut en sväng och hoppa ett par naturhinder vilket Palle tyckte var jätte kul :D Aja..här är det jääätte varmt har ni det lika varmt? 

Är jobbigt när man håller på i ett stall hela dagen. Blir nog att slänga om till shorts och linne! 
Hm..fast vi svenskar är experter på att klaga! När det är för kallt vill vi ha det varmare, när det är varmt så vill vi ha det kallare, när det regnar ska det sola. Hallå! Man ska inte klaga, solen är här! Är det för vamt så åk ut och bada och sola då! Är inte långt förns snön är här igen! Så njut medans det går!

Annars ska jag nog lägga mig och vila en stund..är så jäkla trött mina världen är bra så är jätte konstigt.
Uppdaterar mer sen!

Kram Ingrid


Någon som vill köpa ett akvarium?, 250kr :)

Kommentarer
Postat av: CS

Nej inget akvarium åt oss! Varmt som tusan helt slut efter dagens övningar. Ha det!

Ulrica sa att din ridning var helt ok inget att oroa sig för så nu vore det bra om du kunde tävla iaf tycker jag.................

Sälj akv för 350 så har du till tävlingen, ha ha.

Puss C

2009-08-04 @ 17:58:06
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback