030609

Hejsan allihopa det är Andrea här som gäst bloggar, Ingrid internet funkar inte för att det är något fel på modemet så hon har inte kunnat varit inne på internet på flera dagar. Så vi får hoppas att det fungerar snart!
I alla fall hm vad har hon gjort idag då? Vi har varit i skolan och det var väll lite långsamt som vanligt. Fast vi hade det väldigt kul på bilden vi sjöng på sommar tider hej hej under hela bild lektionen. Sen sjöng vi också på I'm a Barbie girl och så vidare. Vi håller på att gör ett spel men eftersom Hk inte är där så fick vi rita själva. Ingrid ritade en snögubbe haha och jag ritade flamingos och en öken med kameler! Alltså vårat spel kommer ju att bli bäst!
Sen så efter skolan så drog vi till Gränby och fikade på Barista, Ingrid drack kaffe och jag åt en Smoothie. Eller hur man nu stavar. Sen så pluggade vi och Ingrid åt en hel choklad kaka!
Men ni får ha det så bra , puss Andrea!

(alltså jag gillar den hära bilden så jag laddar upp den!)

Kommentarer
Postat av: Carina

Gud vad stort det blivit på Gränby var dit en sväng nu när vi var ner, jag kände inte igen mig alls.



Ha det bra!

2009-06-04 @ 17:39:53
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

snygging :-) God natt!



Kram Lisa

2009-06-04 @ 22:08:08
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback