Cola och kvälls smörgås <3

Har varit ute med tjejerna och firat Mickis <3 Kvällen började med pizza va super gott :D Sen gick vi till torbjörns torg och vi skjus hem, gick av vid h-stam och hängde lite där :) Andrea, Alex och Hillevi gick hem till Viktor och Mickis och jag drog runt och kollade om vi hittade några intressant personer..vilket vi inte gjorde xD Men så kom jag och Mickis ifrån varandra och satte mig på en bänk i häcken kom fram några tjejer från skolan och börja mucka och ja tjafsa tbx som vanligt..ja som aldrig kan hålla käften när bör göra det -.- Sen kom dom andra tillbaka och vi gick runt och leta efter Mickis som tur var hitta vi henne <3 Sen gick vi tillbaka till h-stam och Mickis skulle hem vid 23.00 så vi andra drog till dagiset och satt där ca ½ timme och bara snacka, sen drog vi hem för alla var trötta och frös . Kom hem och pappa var vaken hehe trodde jag verkligen så tog en smörgås och cola (vem dricker cola klockan 00.00 en mån kväll!?) Sen har jag bara suttit vid datan och tänkte faktisk va duktig och lägga mig i tid idag (ja i tid och tid blir väll vid 00.30..) Men ändo ;) Men så har min mån kväll varit hur har eran varit?
Men måste göra mig i ordning nu!

Puss och Kram Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback