Dagen..

Yes blev väckt 06.15 av mina kära föräldrar..allas dröm att gå upp så tidigt när man är ledig! Hur som helst kan jag inte säga att jag hade mycket val. Så gick upp och bytte om blev jeans och en t-shirt orka verkligen inte klä upp mig så spc. är det inte att åka ålandbåt ;) När klockan närmade sig 7 så var jag väll halvklar och det var planerat att vi skulle promenera iväg till bussen då..menmen kan inte hjälpa att jag är seg på morgon! Så mina kära föräldrar och farbror fick gå i förväg och jag tog cykeln. När jag hade åkt sådär halvvägs så hör jag mamma ropa på mig och det visade sig att hon hade glömt bokningsnummret hemma! Smart..som tur var hade jag tagit cykeln så hon fick låna den och åka hämta det där jäkla pappret! Och när vi kom fram till willys där bussarna gick ifrån träffa vi Sandra hennes mamma och hennes syster. Och självklart som grädden på mosen så regna det och var allmänt grått. Skönt var det att sätta sig på den varma bussen!

Och tog väll sisådär 1½ timme att åka hehe hade inte så bra koll då jag slumra till ;) Vakna av att Sandra körde armbågen i sidan på mig..kunde inte vaknat på nåt bättre sätt verkligen -.- Sen var det bara att visa upp biljetten och kliva ombord. Och vi rusade mer eller mindre upp till andra våningen och tog ett bord hehe, och köpte en ostmacka och en cola. Och sen sprang jag och Sandra runt i tax freen men köpte inget men vanliga beslutsångest! :) När klockan närmade sig lunch sen gick jag Sandra och hennes mamma upp till cafeterian och jag köpta kötbullar med potatis och brunsås..har ätit godare om jag säger så..maten var inte ens varm och hela fartyget gunga..ni förstår nog själva hur det känndes!

Annars har vi nog stått halva resan och glott på när mina kusiner slösa bort sina pengar på sånadär enarmade banditer..och så fort jag skulle prova vann jag ALDRIG nåt medans alla andra vann hela tiden min vanliga tur..:) Och så passade jag såklart att handla godis i taxfreen när det var lunch var så skönt att kunna gå runt utan att behöva armbåga sig fram. Och sen spela vi lite till tror jag xD Och sen var dagen slut :)

Tog bussen hem och satt och lyssna när fyllorna skrek och gapa och så var det någon som spela upp den här låten..jag är en dum blondin..ja ni vet nog fortsättningen ;) Och dead by april, tack för det!

Var så trött så har bara suttit och kollat på familjefällan, har sett den några gånger men en ganska bra film :) Och så märks det att det gunga ganska mycket, gungar massa i hela huvudet nu men går väll över..får vi hoppas hehe.

Nej men nu ska jag ta min äckliga men dock så nödvändiga medicin!

Puss och kram //Ingrid


Dagens lunch

Vackert! ;)

Sandra sitter och kör nåt bilspel som tydligen var gratis.

Tårtan från min födelsedag..satt och tänkte hur gott det hade varit och
suttit ute i solen och äta jordgubbstårta på midsommarafton! Men sån
tur har man tydligen inte..

Kommentarer
Postat av: sandra

haha usch blev rädd för den där kapten lr nått liknande när han gav sin jacka till mej hah och det där fyllot som jaga mej i tax free haha jag dog av skratt hahah<3

2009-06-19 @ 22:37:04
URL: http://saaandraaah.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha men vad söt sandra är då haha, <3

2009-06-20 @ 11:22:24
URL: http://ader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback