God lunch? ;)

Idag ringde klockan 08.30 men som vanligt var jag alldels för seg för att gå upp så snoozade en timme till. Sen var jag tvungen att gå upp för skulle till tandreglering för tråden hae lostnat på en tand..fast det visa sig att "grannen" hade lotsnat med som tandläkaren sa :) Gjorde inte ont när han skulle knäcka bort platsen fast lät himla obehaglit trodde han skulle knäcka av mig tänderna xD Men gick ganska snabbt och enkelt så när jag varit där så tog jag bussen hem igen och leta efter mina hörlurar till mobilen och jag hitta dom inte såklart..varför göra livet enkelt!?
 
Men aja jag strunta i dom och gick ut med Ragge ändo och njöt av sommar vädret, skulle väll bli moln resten av veckan? Usch vill att det ska vara varmt och SKÖNT inte kallt regningt och blåsigt, man blir så deppig!

Just nu sitter jag och väntar på att Alex ska komma <3 Vi ska gå ner till h-stam och sen vet jag inte vad vi ska göra. Måste upp till gränby med för min väska har gått sönder och vill jätte gärna få den lagad innan vi åker! Stress stress stress! Hur ska man hinna med allt känns som jag inte har någon tid alls fast det är sommarlov det ska väll vara tvärtom? Men skit samma när vi åker till segersta så kan jag glömma det, vet tyvärr inte hur det med bloggandet då men Lisa måste väll blogga så kanske kan få sno deras data ett par minuter då och slänga in ett inlägg? ;) Hehe hur som helst så ordnar det sig alltid! :)
 
Och måste även säga att jag tycker det är suuper roligt att blogga, och älskar alla som läser min blogg <3 Ibland känns det som jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om så om ni vill att jag ska skriva om nåt spc. så säg till tror inläggen kommer bli mycket mer spännande då! ;) Annars hoppas jag att ni tycker om bloggen som den är!

Puss och Kram // Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback