Godmorgon/god förmiddag

Tjena mina göllungar <33 Vaknade klockan 12 idag..tyvärr har jag inget att skylla på hehe. Har inte hunnit göra så mycket pappa har varit hemma med mat blev schntizel med potatis och brocoli :) Har messat Andrea med så hon och Hillevi ska komma hit :)<3 Har kommit in nån period så lyssnar på jävlit dålig musik, fjortis musik, vet inte varför dom är inte ens bra xD. Men hörni visst går tiden fort? Redan på mån åker jag till Segersta och är borta 4 veckor
:( Kommer sakna alla kompisar jätte mycket <3333 Men Andrea kanske skulle komma upp helgen efter vi har kommit :D Vi ska haa så kul då :D:D Men saknar så klart min släkt med så ska bli kul att träffa dom med :) Och så är det så skönt att komma bort från vardagen, känns som man behöver det! Nej men ska möta alex (alexandra :) nu.

Puss och Kram på er <33 // Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback