Heej!

Uh, varmt riktigt varmt men är väll ingen mening att klaga ;) Idag har vi varit i bollnäs och handlat lite och så. Sen har jag tagit årets första dop hehe, stolt ;) nej då så duktig va jag inte! Men blev riktigt vamt efter ett tag. Usch har verkligen bloggtorka..men jag och Lisa ska iväg och rida Katla sen..för JAG ska antagligen tävla i ISLANDSRIDNING! Hur ska det gå? Man undrar..jag har aldrig överhuvudtaget tränat det xD Men det går till så att man ska visa upp gångartena tölt, trav och galopp trav och galopp hoppas jag väll att jag kan ;) Men tölten är ett litet problem så måste verkligen träna på det. Någon som är duktig på islandshästar? Hur som helst tävlingen är den 18 :)  Så bilr hårdträning ;) Men som sagt man tävlar inte för att vinna utan för att det är nyttigt för både häst och ryttare :) Nej men nu har jag snott daton tillräcklit länge!

Ha det bra!

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Carina

Du får se till att vinna annars...........;)

2009-06-30 @ 17:55:35
Postat av: Din kusin Emelie.

Jag hoppas att du har det bra på sommarlovet :P Kram.

2009-07-01 @ 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback