Hejsan!

Nu har jag snott Lisas dator igen ;) Hehe men hur som helst vi har ridit idag blev turen över berget, älskar att rida där då utsikten är helt magisk!v Och så är det bra för hästana att klättra up för backen som man går så dom får träna muskler och kondition :) nej men annars har det bara varit att förbereda inför dopet imorgon. plocka blommor och så sprnger folk kors och tvärs för att koka potatis och göra sallad. Men ikväll ska jag, Marcus, Adam, Lisa, Ellen och Alma laga tacos (eller tjaa Ellen & Alma lär väll mest leka med leksakerna ;) Det ska bli riktigt gott :d

Och vid 18.00 visar dom bolt på hembyggsgården så vi tänkte gå dit och glo är ändo gratis så varför inte ;)
Just nu sitter Lisa och kladdar på ett papper och skriver massa saker som jag tydligen inte får se ;)

Har ni det lika varmt som det är här, är väll ca 30 grader..tror jag smälter! Nej men man ska inte klaga för en vecka sen så bara regna det! Nej men nu ska vi åka och börja med maten snart!

Ha det bäst!

Kram Ingrid



Dom har en affär här som heter Svempas occh ja tänker alltid på den här figuren då xD

Kommentarer
Postat av: Carina

Ha ha, Ja det är lite att stå i inför dopet, hoppas att det går bra med allt i morgon.



Kram Cussen

2009-06-27 @ 22:52:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback