Helluu biatch! <3

Försökte lägga in ett inlägg vid lunch men bloggen levde tydligen ett eget liv. Hmm..så kan det tydligen vara ibland. Aja var hos Palle imorse och red ut och sen tog ja bussen hem och lunchen bestog av lasange <3 Efter det tog ja bussen ner på centralen och mötte upp Pelle pappas bror, som ska bo hos ett par dagar för han ska med till åland på fre. Hur som helst sprang runt som en idiot och leta var bussen gick, inte det lättatse! Hur som helst hitta jag den till slut och satt och väntade och såklart var det två tanter som satt brevid mig och prata så då fick jag höra vad dom prata om lät nåt i stil med..

*Tant 1 - Ursäkta, måste man köpa biljett före man stiger på bussen?
*Tant 2- Ja vet inte, men du kan få köpa en av mig!
*Tant 1- Tack snälla! Vad kostar dom?
*Tant 2- Jag tror dom kostar 39kr
Och sen börja dom tjafsa om två 50 öringar..

Ett VÄLDIGT intressant samtalsämne som ni säkert förstår..

Aja..sen har jag bara kollat på tv hehe..var Tyra Banks show om ätstörningar helt seriöst det var en tjej som åt pulver från kritor..och en som år en ½ rulle *trummvirvel* TOALETTPAPPER OM DAGEN! Och den tredje kom ja tyvärr inte ihåg. Och så var det en man som åt insekter..så jävla äcklit! Vem i helskotta äter insekter frivilligt!? Usch..

Hur som helst så sitter jag och lyssnar på Beyonce nu <3  Åå vad ja har tråkit Andrea och Hillevi är på läger i sågmyra men hoppas dom har det roligt <3

Och imorgon måste jag upp till gränby C och hämta ut min björn borg väska innan vi åker, Skulle egentligen hämtat den idag men orka verkligen inte det, hoppas det inte gör nåt ;)

Nej men nu har jag inte så mycket mer att skriva.

Puss och Kram //Ingrid


Vill verkligen ha den..349 kr gina.


Vill ha med! Trasiga shorts gina 199 kr.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har just nu på mig shortsen från gina dom är så snygg.



Kram Lisa

2009-06-21 @ 19:40:48
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback