Och så var det lördag.

Jo tiden får fort..nästan för fort ibland! Nu är det mer än en vecka sen vi slutade skolan..även om det känns som det bara var 2 dagar sen! Tur att sommarlovet är så långt som det är ;) Och så börjar vi 9an till hösten, det har gått för fort! Var inte längesedan vi gick på dagis och hade inget att oroa sig för. Man tog dagen som den kom, skulle vara riktigt skönt att kunna göra det ibland men nu har man massa att göra skolan, läxor, hunden, hästen, vänner och familj ibland undrar jag hur jag hinner med allt men på nåt sätt lyckas man väll balansera upp det, även om det inte är så lätt alla gånger!

Men för att prata om nåt roligare, är så himla härligt väder dag äntligen syns solen till, när det är sånt här väder har man lust att ba ta en stor filt och ett par ännu större brillor och bara lägga sig nånstans och steka i solen. Inte helt fel eller hur? ;) Bara det blir bra väder när jag är borta, då ska jag allt se till att jag är riktigt brun när vi kommer tillbaka till Uppsala! Hehe vilka mål jag sätter upp eller hur ;)
Kommer sakna alla mina underbara kompisar är jag är borta <3 men samtidigt är det skönt att komma bort lite, jag tror om man får vara borta från det man tycker om så mycket så lär man sig uppskatta det mycket mera för man ska absolut inte något eller någon för givet! Nu blev det lite rörigt men jag hoppas ni förstår  :)

Annars måste jag verkligen packa massa idag ska ändo vara borta 4 veckor så blir väll att packa halva garderoben om inte mer..man kan aldrig få för mycket kläder!

Nej men nu har jag inget mer att skriva om :)

Puss och kram Ingrid


Jerina från förra sommaren..vet bilden är jätte dålig.

Världens sötaste kattunge!

Söta va?

:)

Kommentarer
Postat av: ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har.

Allt bra med dig?



Kram!

2009-06-20 @ 22:52:08
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: mathilda

aaaaw, vilka söta kattungar :D

2009-06-20 @ 23:41:35
URL: http://mathildas.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

Ja det tyckte jag med ;)



Hoppas du har haft en trevlig kväll :)

2009-06-20 @ 23:54:38
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Lisa

mm tycker mig känna igen dessa sötnosar?! Vi får se hur det går med horsen mamma o Tompa ska på jakt :-)

2009-06-21 @ 12:21:41
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback